Ruszyła wiosenna kampania modowa serwisu Allegro

Wystartowała modowa kampania serwisu Allegro. W tym roku akcja została rozszerzona również o modę dziecięcą, biżuterię i dodatki. Allegro pokazuje jakie zmiany w modzie czekają nas w tym roku i podpowiada co należy obowiązkowo mieć w swojej garderobie. Jednocześnie w kwietniu ruszy konkurs z udziałem znanych blogerów modowych: Macademian Girl, Charlize Mystery oraz Mr. Vintage. Kampania będzie miała swoją odsłonę w prasie i internecie, a całość potrwa do 26 maja.

Tegoroczna wiosenna kampania obejmuje kategorię Moda i Uroda oraz działy Odzież i Obuwie z kategorii Dzieci. Przygotowując się do wiosennej kampanii Allegro wytropiło wszystko co będzie trendy w tym sezonie.

- Chcemy pokazać, że Allegro to najlepsze miejsce zakupu modnej odzieży, biżuterii i dodatków. Na allegro.pl każdy znajdzie  wszystko  czego potrzebuje do stworzenia modnej kreacji - ulubione marki i najmodniejsze stylizacje są na wyciągnięcie ręki, w dodatku w cenach jakie lubimy  – komentuje Anna Adrian, kierownik Zespołu Marketingu Allegro.pl. Kampanię fashion wsparliśmy elementami beauty, które w połączeniu z trendami modowymi pozwolą uzyskać efekt wprost z pokazów największych domów mody – dodaje Adrian.

Kampania w przekazach reklamowych zarówno dla dzieci jak i dorosłych skupia się na trzech głównych trendach. Każdy z nich to kompilacja wiosennych kolorów, dodatków i makijażu, który odpowiednio dobrany, doskonale uzupełni każdą kreację.
1. Elegancki kontrast w klasycznych połączeniach kolorystycznych. Kolory przewodnie tego trendu to wyrafinowana biel, klasyczna czerń i granat oraz energetyczna czerwień. Wczesnowiosenna odsłona łączy elegancję z nowoczesnością i żywymi barwami. Dzięki szerokim paskom trend jest wyrazisty i stylowy.
2. Safari dżins i pastele, czyli miejski styl na wiosnę. W tym przypadku kolory przewodnie to denim w każdej postaci, połączony z khaki, ochrą, delikatnymi beżami i wiosenną bielą. Styl Safari Dżins to propozycja casualowej mody – tu dzikie wzory i nadruki w akcesoriach wprowadzają odrobinę drapieżności, a printy na wybranych częściach garderoby nadają stylizacjom ostrości. Charakter kolekcji w stylu safari zostaje wzmocniony dzięki butom, utrzymanym w podobnej kolorystyce i ciekawym, designerskim akcesoriom, jak kapelusze i okulary.
3. Neony i fluo luz. Ten styl łączy w sobie wygodę, luz i inspirację modnymi kolorami fluo. Kolekcji przewodzą jaskrawe odmiany letnich barw – od pomarańczy, żółci i limonkowej zieleni, aż do różu i jasnego niebieskiego połączonego z bielą. Hitem lata będzie również widoczna bielizna lub kostium kąpielowy, które wyróżniają się kolorystycznie na tle całej stylizacji.


Kampanię można śledzić do końca maja na stronach Allegro oraz w mediach. Kampania będzie widoczna w internecie: onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, w sieci Afilo, w sieci Netsales, w społecznościach, w Inmobi, w Gadu Gadu, w sieci Goldbach Audience oraz  w prasie, m.in. w takich tytułach jak Mamo to ja, Świat Kobiety, Elle, Cosmopolitan, Glamour, Grazia, Hot Moda & Shopping, Twój Styl – Shopping, Men"s Health, Viva czy Joy.

Dodatkowo 15 kwietnia wystartuje konkurs dla początkujących blogerów modowych -”Trzymaj Fashion”. W konkursie może wziąć udział każdy kto kocha modę, prowadzi bloga modowego i m.in. stworzy stylizację w jednym z 3 najmodniejszych w tym sezonie stylów (kontrasty, denim, neon), a następnie zaprezentuje ją na łamach swojego bloga. Zaproponowane kreacje będą oceniane przez  polskich blogerów modowych jak Mr. Vintage, Macademian Girl i Charlize Mystery. Uczestnicy będą mogli rywalizować o cenne nagrody, aparat fotograficzny oraz dwudniowe warsztaty w Warszawie z udziałem jurorów oraz profesjonalnego fotografa. Podczas warsztatów pięciu finalistów konkursu dowie się, jak przygotować profesjonalną sesję zdjęciową, poznają tajniki pracy w showroom`ie oraz spotka się z jurorami, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z blogowaniem. Konkurs będzie mieć miejsce na specjalnym landing page - trzymajfashion.allegro.pl.

Za przygotowanie kampanii  odpowiada Zespół Marketingu Allegro.pl. W przeglądzie trendów modowych oraz organizacji sesji fotograficznych korzystaliśmy ze wsparcia Aliganza Fashion Agency.